måndag 5 september 2011

3-4 Sept - LVG - Tempo Skräddarbacken

Jag gör ett försök att hitta formen igen och kör lite korta hårdare pass.

Detta blir tredje och fjärde dagen i rad som jag kör min Skräddarbacksrunda. Återigen på racern då den är mycket trevligare och köra med :)

Känner att det går bättre och bättre för varje dag! Idag söndag så började jag med att värma upp med 2 timmars svampplockning ;).
Verkade göra susen för hade riktigt bra ben idag, äntligen kunde jag ligga på så det var lika mycket konditionen som bestämde hur fort det skulle gå.

Datum        2 September     3 September     4 September
Distans      19.33 km        19.34 km        19.33 km
Tid          00:35:43        00:34:43        00:34:13
Medelfart    32.5 km/h       33.4 km/h       33.9 km/h
Maxfart      47.2 km/h       48.0 km/h       51.2 km/h
Medelpuls    155 slag/min    158 slag/min    159 slag/min
Maxpuls      172 slag/min    172 slag/min    175 slag/min
Medelpuls    87% av maximal  88% av maximal  89% av maximal
Maxpuls      96% av maximal  96% av maximal  98% av maximal

OMG! Trodde aldrig att jag skulle lyckas att komma tillbaks så pass att jag t.o.m kunde fixa nytt personbästa på racern! :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du slutat att blogga?? :(

Thomas Åhlén sa...

Har inget roligt att blogga om :(. Hyrde ju landsvägscykel förra året och har tyvärr inte haft möjlighet att köpa någon till i år. Blir väl lite MTB snart men är väl först när man börjar ge sig ut på längre turer det kan vara intressant.